J johanne Ny medlem 2004-10-29 boende i chamonix sökes! #1 vi är 3 tjejer som behöver nånstans att bo i chamonix från mitten av januari, är det nån som har en plats över är det bara att höra av sig!!
vi är 3 tjejer som behöver nånstans att bo i chamonix från mitten av januari, är det nån som har en plats över är det bara att höra av sig!!
A AnnaKarinG Guest 2004-10-29 boende i chamonix sökes! #2 hejsan! Gå in på Chamonixsud.com och maila dom.. Dom har lägenheter att hyra ut som ligger väldigt centalt, där skall vi bo!
hejsan! Gå in på Chamonixsud.com och maila dom.. Dom har lägenheter att hyra ut som ligger väldigt centalt, där skall vi bo!