boende i chamonix?

joper

Ny medlem
boende i chamonix?
Tja! Två killar, 20 år från Halmstad letar boende i chamonix från 20 januari å nåra månader framåt. Vi har en stor bil och är öppna för alla förslag!!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp