almskoug Ny medlem 2004-11-25 Boende i Chamonix #1 Hej. Jag behöver boende i chamonix under december och/eller januari. SNÄLLA hör av dig om du kan hjälpa mig ur denna knipa. Tack på förhand!! /Henrik
Hej. Jag behöver boende i chamonix under december och/eller januari. SNÄLLA hör av dig om du kan hjälpa mig ur denna knipa. Tack på förhand!! /Henrik
Kosmic Ny medlem 2004-11-25 Boende i Chamonix #2 skickat FR-mail till dig, har boende åt dig december.