Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är två tjejer, a 20år, som för nuvarande befinner oss i chamonix men leter folk som är interesserade att bo med oss eller vise versa, har just nu bara boende i två veckor till, så kan även flytta in om någon söker inneboende.
hejsan, jag och en vän har en lägenhet för 4a personer och kommer ner cirkus den 17 dec. vill ni bo med oss så hör av er snarast på telf +46732618209 eller maila på tovekockum@hotmail.com
hör av er vettja!
Jag är intresserad av att dela boende med några sköna typer. Jag är 20 bast och ska göra min första säsong, jag åker både skidor och snowboard. Är skötsam och lätt att göra med. Mina planer är att åka ner den 5e december men jag har inget boende än. Hör gärna av er på skata44@live.se
jag heter marianne o är 23 år. nu bor jag i göteborg. jag kommer ner i slutet av januari och söker boende. eftersom jag kommer ner så sent söker jag boende från dess, men jag kan tänka mig att betala tidigare också eftersom ni antagligen får lägenheten innan jag kommer ner. hör gärna av er till mig! min mail är marianneberg1@gmail.com
Vi är tre killar från Göteborg som ska göra vår första säsong. 19-21 år gamla, riktigt goa grabbar. Hör av er om ni vill veta något mer eller är intresserade.