Boende I Chamonix

• Trådstartare Trådstartare FMA
  • Start datum Start datum

FMA

Aktiv medlem
Boende I Chamonix
Boende finnes i Chamonix.

2-rumsstudio. Bra pris från nu till vintern eller kortare perioder. Lägenheten är tom från nu.

Lämna ett meddelande hos mig om ni är intresserade.

Boende I Chamonix
Tja! ska ner i Juli,men vet inte hur länge jag stannar, men vad skulle en vecka eller två kosta?. Var ligger den?

Boende I Chamonix
tjena, vi är två killar som funtar på att åka ner i januari nån gång och planerar att stanna i typ 3 månader!

undrar bara ungefär vad det är för priser du tänkt dig??

min mail: tomas_vujic@hotmail.com

tack på förhand!

Boende I Chamonix
tjena.

Kan du skicka ett mail med lite mer info om boendet? Ska ner i vinter och söker tak över huvudet. Pris, antal sängar, plats osv.
MVH Micke

serdo@mail.com

Boende I Chamonix
Hej , ett mail vore trevligt med lite mer information , pris , storlek , vart det är beläget osv.

Hade tänkt bo from. Jan - Mars ungefär.

bjorklund_jonas@hotmail.com

Tacksam för svar så snabbt som möjligt!

Boende I Chamonix
tja!

vi e två killar som tänkte dra ner till cham efter jul å stanna så länge d går å åka, förhoppningsvis hela april ut!

vi är på jakt efter lägenhet, så d vore väldigt intressant med lite mer info om pris, storlek och läge mm.

maila gärna till: andreas.alfredson@telia.com

till andra alla som ska ner å läser detta e vi intresserade av dra ihop ett gäng å bo tillsammans, vi e ju bara två..

ha d gott å tänk på att sommarn e rätt go den me!

/Andreas

Boende I Chamonix
hej, vi är två tjejer som åker ner i januari och stannar säsongen ut. antar att vi är lite sent ute för detta erbjudande, men om inte kan du väl höra av dig om detaljer kring själva boendet...
pulvermos@hotmail.com

Boende I Chamonix
Hej!
Vet inte hur länge som erbjudandet legat ute men det låter väldigt intressant. Vi är två tjejer i 20 års åldern som planerar att åka ned till Chamonix i mitten av Januari och stanna där i ca tre månader. Om du vill hyra ut den till oss hur mycket skulle den i sånt fall gå på?
Tack på förhand

Malin Nordlund
Anna Oldne
e-mail: mallan_n@yahoo.com

Snödjup

Tillbaka
Topp