Boende i Duved

carolinehogberg

Ny medlem
Boende i Duved
Någon som har något bra tips på var jag kan bo i vinter. Ska jobba i Duved, så det vore ju bra att bo i närheten. Annars går väl Åre också bra antar jag. Börjar bli lite desperat eftersom jag åker till Thailand på söndag och kommer hem tre dagar innan jag börjar jobba i Duved.

Boende i Duved
Jag vet att jag är sent ute, men stället jag ska jobba på var ovanligt sena med att söka personal, vilket gör att jag nu hamnat i den här sitiationen. Men, men, det löser sig nog vartefter.....

Om ni nu skulle kunna hjälpa mig, hör av er!

Boende i Duved
staffhotel kanske har nått ledigt, fanns plats rätt länge föra året iaf. hörde av nån förra året om nått mer boende som dom höll på att bygga då som kanske är ledigt men har ingen aning om vad det hette.
lycka till och hör av dej om du hittar nått boende i åre.

Boende i Duved
hihi
är du ett curlingbarn(benämning på barn som blivit upphöjda som små gudar under uppväxten) som tror att allt bara löser sig;)

"åker till thailand och kommer hem 3 dar innan jobbet börjar" hehe det är äkta surfarinställning till livet

lycka till iaf....

Boende i Duved
Är knappast ett curlingbarn, snarare tvärt emot. Har alltid fått kämpa och arbeta för det jag vill under min uppväxt. Efter att bara ha planerat mitt liv och pluggat hela livet, men nu inte fått nåt jobb i alla fall, så tar jag dagen mer som det kommer. Kom fram till att jag skulle planera sönder mitt liv annars. Carpe diem!

Boende i Duved
Det blir nog svårt.
Staff är fullt iaf och det är i stort sätt allt annat också.
Du har nog störst chans om du hittar någon/några att dela boende med.
Vi kom över våran lägenhet av en ren slump och innan det hade vi letat i månader efter boende och ringt på i stort sätt allt så det blir nog svårt så här sent.
Men lycka till iaf.

Vart ska du jobba förresten ?

Boende i Duved
Skulle jobbat på Duvedsgården, men det har blivit ändrade planer. Blev idag erbjuden en tillsvidaretjänst heltid på gymmet här hemma. Så kan det gå om man tar dagen som den kommer....

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp