Boende i Engelberg

ToveTh

Ny medlem
Boende i Engelberg
Hallå!

Jag och några kompisar har fått tag i ett boende i Engelberg under två månader (17/1-16/3) kommande säsong. Vi söker nu en eller två personer till vårt boende - 7 minuters gång från liften Titlis, balkong i söderläge och allmänt fräsch lägenhet för sex personer. Vi har fått vissa corona-garantier från hyresvärden så att om vi inte kan ta oss dit pga. restriktioner eller om liftsystemet stänger ska boendet vara återbetalningsbart.

Kort om oss så är vi en blandning av killar och tjejer där de flesta är studenter och alla har gjort säsonger tidigare. Vi kommer prioritera att åka så mycket som möjligt och ser gärna att du känner likadant. Vi är i åldrarna 24-26 år. Är du taggad på en kort säsong med massor skidor och hemma-afterski så är det bara att höra av sig så fort som möjligt!

Allt gott
Tove

martineu

Ny medlem
Boende i Engelberg
Hej Tove! Det här låter sjukt intressant! Jag är också tidigare säsongare, 27 och student! Kan jag kontakta dig på annat sätt?
Mvh Martine

TuaB

Medlem
Boende i Engelberg
Halloj Tua heter jag 23 år och är på väg på min fjärde säsong till Engelberg. Låter jätteintressant med erat boende, är det fullt eller behöver ni fortfarande någon? //Tua❄

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp