Boende i Fernie 2015/2016

Signe

Ny medlem
Boende i Fernie 2015/2016
Hej!

Om du eller en kompis ska åka till Fernie och pumpa puder i vinter så har jag ett hett tips på boende! Det är mina vänner Keya och Dano som hyr ut två rum i sitt hus i West Fernie. Då många åkare väljer att lifta upp till backarna som ligger någon kilometer bort är deras hus perfekt beläget nära "hitching spot" där man kan bli upplockad av någon trevlig local eller annan vänlig snöentusiast. Jag bodde tillsammans med Keya och Dano för nått år sedan då jag gjorde en säsong i Rockey Mountains och skulle gärna bo där igen om jag fick chansen att återvända.

Här är lite mer info:
Two furnished rooms available for rent October 1st in cozy West Fernie home. $500/month (per room) includes all utilities, laundry and wifi etc. Our house is only a couple of minutes walk from the hitching spot and also a short walk to downtown. You will be sharing our home with our two friendly border collies so must like pets :) Please email Keya at keya.white@gmail.com for more information.

Hoppas du/ni får en härlig säsong!! Det går bra att höra av sig till mig också vid frågor!
Ha det gött!
/Signe

(signehedvall@gmail.com)

Snödjup

Tillbaka
Topp