Hej, Som komplement så är vi två killar som ska spendera vintern i Fernie.
Vi har inte heller fixat boende ännu. Det vore schyst att dela ett hus eller eller en lägenhet med lite extra plats. Vi kommer att bila från Minneapolis och kommer fram ca 3-6 jan.
Hittar ni något och vill dela så är vi intresserade!
Kalle