Boende i Fernie

UDD-MIKE

Medlem
Boende i Fernie
Tja Tja. Skall till Fernie 28 dec. Ville bara höra om någon har ett rum över där. Men va fan det löser sig när man kommer ditt annars.

Peace
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp