Boende i Golden, kicking horse sökes för 2

bjornbonthron

Ny medlem
Boende i Golden sökes för 2, perioden jan - början av mars. allt är av intresse. kan tänka oss soffa eller maddras på golvet eller bara lite tips på var man kan finna boende till överkomligt pris.
är två glada dalmasar som gjort två sesonger i alperna tidigare.
skulle för överigt va tacksam för alla tips om sånt som kan va bra att veta inför en sesong i canada t.ex. vad man bör tänka på när man köper bil och sånt.

Tjena!

Jag och en polare ska till Golden 8 jan till 8 mars... Vi har bokat en Single kitchenette på Rondo Motel under hela perioden. Vi bokade förra torsdan så där finns nog bra chanser att få tag i nåt... Den kostar 900 cad + 10% tax i månaden... Annars har jag hört talas om ett ställe som heter Marys som ska va lite sunkigare men har lite bättre läge!

www.rondomotel.ca (tel: +1 250.344.5295)

// Froode

Jag har 2 ggr hyrt lägenhet av en snubbe som heter Jack Wong. Nackdelen är att man hyr en "vanlig" lägenhet, dvs utan möbler (de köper man billigt på Joe´s trading Post i början av säsongen, sen säljer man tillbaks dem när man åker för ca 1/3 av priset har jag för mig). Sen får man skaffa elabonnemang också.
Fördelen är priset, ca 3000 sek i månaden har jag för mig. Vi bodde 4 eller 5 st där.

+1-250-344-6710

Tillbaka
Topp