gunnar1080
Ny medlem
Boende i Golden/Kicking Horse
Tjena.
Vi er tre nordbaggar som skal til Kicking Horse i januar og februar. Er det någon som har tips om vär man kan bo, eller hur man kan fixa boende?
Tack!
Vi er tre nordbaggar som skal til Kicking Horse i januar og februar. Er det någon som har tips om vär man kan bo, eller hur man kan fixa boende?
Tack!