Boende i Golden/Kicking Horse

gunnar1080

Ny medlem
Boende i Golden/Kicking Horse
Tjena.

Vi er tre nordbaggar som skal til Kicking Horse i januar og februar. Er det någon som har tips om vär man kan bo, eller hur man kan fixa boende?

Tack!
 
Boende i Golden/Kicking Horse
Är också på väg till Golden i mitten på januari. Finns möjlighet till att dela boende är jag helt klart på!

Jonas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp