Boende i Hemsedal finnes

bulbul

Ny medlem
Boende i Hemsedal finnes
Har ett dubbelrum samt ett enkelrum lediga. Lägenheten ligger ca 2,5km från skisentrat och är jättefin. Vi är nu tre svenska tjejer som bor här och söker vemsomhelst att flytta in :) har du inget jobb än så ska det inte vara några större problem, det dyker alltid upp nya. hör av dig.

Boende i Hemsedal finnes
Är intresserad av boendet. Hur länge har ni det? Hyra? Hur tar ni er till backen? Är en tjej på 19 från Gbg och stannar gärna hela säsongen.

Boende i Hemsedal finnes
Det är ledigt resten av säsongen. enkelrummet har en hyra på 4000kr/månaden, har du någon kompis du kan ta med dig/kan tänka dig att dela rum så ligger hyran på 3000kr/pers för dubbelrummet. Det går skidbussar in till skisentrat några gånger om dagen. annars brukar vi gå(40min) eller åka längdskidor(det går spår till byn & till skisentrat). Vi har också en bil som vi använder ibland. Intresserad? :)

Boende i Hemsedal finnes
Det var inte riktigt vad jag letade efter. Vill ha nåt mer centralt så jag letar vidare. Lycka till med att hitta nån annan :)

Boende i Hemsedal finnes
Tjena!
Jag är eventuellt intresserad. Det beror på hur det går med ett boende i Åre som har på tråden. Förstår om det är otäckt att bo med en kille men det är lugnt... i mitt senaste förhållande var det nog jag som var kvinnan i förhållandet ändå. Jag skulle isf. komma tidigast nästa vecka.

Boende i Hemsedal finnes
Heej! Vi skulle bara bli glada över lite manligt sällskap här.. är du intresserad av enkelrummet eller kan du tänka dig att dela rum med någon (kille isf kanske!) hör av dig när du dissat åre;)

Boende i Hemsedal finnes
Tja! Jag o en polare funderar lite på hemsedal( båda 21 år).... är det lätt att fixa jobb där nu? vad ligger ett liftkort på? hajk"!

Boende i Hemsedal finnes
Hallå! jobb är rätt lätt att få så länge man inte har några jättehöga krav. har ni restaurangerfarenhet el dyl så kan det va riktigt lätt. säsongskort kostar 4500, men går ofta att få billigare genom jobbet. har själv fått det för 1700..

Boende i Hemsedal finnes
Dubbelrummet finns fortfarande kvar. Det går att flytta in om en vecka. hyra för rummet 3000NOK/pers&månad.. (ändring: liftkort går att få för 3600)

Boende i Hemsedal finnes
Hello! Är det i tuv ni bor eller? Jag bor där nu å ska göra i en månad iaf.. lite ödsligt, vore kul att känna fler som bor där :P

Boende i Hemsedal finnes
Kom ett par dagar sen från frankriket och glömde kolla forumet, är mycket intresserad men har ingen att resa med, har absolut inga problem att dela rum med någon.
Hör gärna av er så fort som möjligt på msn barbie_bambi(at)hotmail.com

Boende i Hemsedal finnes
Jag är intresserad, men jag har en polare som ska kolla upp ett annat alternativ åt mig på måndag i hemsedal. Så jag får återkomma och se om ni har boendet kvar ifall det blir aktuellt till nästa vecka. Ha det gott!

Tillbaka
Topp