Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag har ett tips. men då bor du strax utanför dalen, men känns inte långt bort. i tuv!
finns annons om det på finn.no! du går in på eiendom och sen utleie och sen buskerud sen hemsedal. bodde där förra säsongen.litet men mysigt.
ha de!
vi bodde en stund på ett ställe upp vid skicentret i hemsedal som hette såta. många säsongare som bor där uppe och det finns nästan alltid några lägenheter att hyra.
halloo! Jag å en kompis drar nog upp.. ringde min gamla chef idag å fixa med jobb.. hon skulle höra sig för med boenden.. man vill bo i centrum! d blir segt om man bor utanför med skidbussar å sånt.. Jag å min vän bor gärna i kollektiv i ett stort hus! Hör av dig om du får tag på nåt! Vart ska du jobba förresten? peace
okaii, men då får vi bara höra oss för efter ett tufft hus! =) men e du anställd av skistar eller? För dom brukar ju kunna fixa hus! min chef skulle höra sig för lite å se om hon hitta nåt ledigt.. kolla med din oxå! tjaooo
Jag är också på väg till Hemsedal i vinter, hakar gärna på ett schysst kollektivhus! Har inte fixat nåt jobb ännu, men kollar runt, ngn som har ngt bra tips? Jag kommer antagligen ha bilen med mig upp, så för min del spelar det ingen roll om det ligger lite utanför.
Tjena tjena, Jag o två har siktet inställt på Hemsedal nu i vinter, har såklart samma frågor som alla andra, jobb o boende? ÄR det enklare att fixa jobb innan man drar dit eller är det det traditionella knacka dörr o slänga cvn i ansiktet på folk som gäller? Känns som om man är på plats så kan det vara någorlunda lättare i och med att man kan träffa folk face to face.
Iaf vi tar bilen dit o kommer vara där runt den första eller andra november.
Om det är nån som ska dit i samma sväng så hör gärna av er så kan vi kanske hooka upp o leta jobb/boende tillsammans.