Boende i Mammoth 27-29mars

Boende i Mammoth 27-29mars
Hej alla!

Jag är en go grabb som pluggar i Kalifornien just nu. Har varit uppe ett par ggr med skidlaget fr skolan i mammoth.
Nästa vecka kommer min bror över fr Sverige o vi undrar om några i Mammoth råkar ha ett golv ledigt mån-ons den 27-29mars.. Hör av er i såfall. Annars måste vi ju sova i bilen o då blir man sjukt sjuk.. Inte bra!!

See you in the park or in the forest of chair 9 if it snows!!

Erik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp