Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Mammoth 27-29mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erik_Andersson" data-source="post: 153412" data-attributes="member: 16420"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Jag är en go grabb som pluggar i Kalifornien just nu. Har varit uppe ett par ggr med skidlaget fr skolan i mammoth. </p><p>Nästa vecka kommer min bror över fr Sverige o vi undrar om några i Mammoth råkar ha ett golv ledigt mån-ons den 27-29mars.. Hör av er i såfall. Annars måste vi ju sova i bilen o då blir man sjukt sjuk.. Inte bra!!</p><p></p><p>See you in the park or in the forest of chair 9 if it snows!!</p><p></p><p>Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erik_Andersson, post: 153412, member: 16420"] Hej alla! Jag är en go grabb som pluggar i Kalifornien just nu. Har varit uppe ett par ggr med skidlaget fr skolan i mammoth. Nästa vecka kommer min bror över fr Sverige o vi undrar om några i Mammoth råkar ha ett golv ledigt mån-ons den 27-29mars.. Hör av er i såfall. Annars måste vi ju sova i bilen o då blir man sjukt sjuk.. Inte bra!! See you in the park or in the forest of chair 9 if it snows!! Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Mammoth 27-29mars
Tillbaka
Topp