Boende i Mammoth

Cathrine84

Ny medlem
Boende i Mammoth
Skulle vara otroligt tacksam om tips vart jag kan hitta boende i Mammoth. Jag och min pojkvan ska dit vintern 2006/2007, och kan tanka oss bade en liten lagenhet eller ett hus att dela med andra. nagon ide? Tack pa forhand!

Senast ändrad:
Boende i Mammoth
hej jag o en kompis ska dit med i februari nästa år.... Kanske hitta nåt tillsammans betydligt billigare att vara flera... Var där i vinter.
Man kollar annars boende på mammothtimes på internet.... Rätt dyrt men som sagt om man är flera blir det hyfsat pris.

Boende i Mammoth
Vi är tre Killar som åker dit i början av mars och stannar till slutet av säsongen, säg till om ni vill ha flera att dela boende med.

Vi har inte hittat ngt boende ännu.!

Boende i Mammoth
Intresseanmälan!
Vi är två snowboardåkare, kille + tjej, som söker boende. Har köpt flyg dit 22 januari. Tänkt stanna i 3 månader.

Boende i Mammoth
Även jag har planer på att dra över, närmare bestämt i januari. Finns det någon som har boende på G och en matta över?

Boende i Mammoth
LIte segt här, men om ngn av er som åker dit i januari får tag i ett boende man kan eller måste hyra längre så kan ni ju skriva till mig, det vore juh perfekt om man kunde lösa det så.

Snödjup

Tillbaka
Topp