Förra hösten jag var där så var det rätt lång väntetid alltså.. :/bumman sa:www.svenskaforeningen.net ær kanske vært att kolla upp om det ær så akut. Førening som hyr ut rum i kollektiv. De ær trånga och skabbiga och inte direkt billigt heller men det brukar å andra sidan næstan alltid finnas rum.
Vasså? Mina pals fick på direkten.. Hm..Nosskire sa:Förra hösten jag var där så var det rätt lång väntetid alltså.. :/bumman sa:www.svenskaforeningen.net ær kanske vært att kolla upp om det ær så akut. Førening som hyr ut rum i kollektiv. De ær trånga och skabbiga och inte direkt billigt heller men det brukar å andra sidan næstan alltid finnas rum.