boende i Saalbach Hinterglemm 16-23/4

Charli

Ny medlem
boende i Saalbach Hinterglemm 16-23/4
Hej!
Jag är i behov av ett boende/couchsurfningsmöjlighet i Saalbach eller Hinterglemm eller nåt i närheten 16-24 april (påskveckan). Soffa eller golv går bra, är inte kräsen. Vill bara slippa ta in på 4-stjärningt hotell, för det håller inte min studentbudget för. Ska gå en skidlärarkurs i Hinterglemm. Har säsongat i Saalbach för några år sedan.

Nån som har nåt att erbjuda?

MVH
Charli
 
boende i Saalbach Hinterglemm 16-23/4
Jag bor här nere. Har rest sträcken flera gånger, med tåg (Interrail-kort, nattåg köpenhamn-münchen) flyg (norwegian, flyniki, welcome air...mfl) och bil (bilkollektivet här på FR, samåkning.se, mitfahrgelegenheit.de). Har ingen aning om boende eftersom jag inte fått nåt svar än.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp