Boende i Serre Chevalier

Linus2

Ny medlem
Boende i Serre Chevalier
Tjena!

Jag och två polare ska åka ner till Serre Chevalier i slutet av januari. Vi har dock fixat en lägenhet för fyra pers från början av december. Alltså, vi har en plats över från slutet på januari till slutet av april, så om det är någon som är sugen på att dela så vore det skitkul. Dessutom har vi ju en hel lägenhet för fyra pers att hyra ut från början av december till slutet av januari.

Hyran ligger på ca 32000FF, så det blir ju inte mer än 8000FF per skalle om man är fyra stycken, för hela vintern. Då ingår allt, dvs vatten och el, också.

Om det är någon som är intresserad får ni höra av er!
/Linus

Boende i Serre Chevalier
Hej!

Jag är väldigt intresserad av ert boende. Jag hade tänkt åka ner själv annars och bara hoppas... Fast jag har inget jobb eller så, men det löser sig väl. 8.000 FRF är ju toppen!

Skulle vilja veta lite mer, typ hur långt te backen etc...

Ja just det ja, jag hade nog tänkt åka i början på januari...

Boende i Serre Chevalier
Hejsan.
Jag skulle allt bra gärna vilja vara med och dela den där lägenheten, men åker gärna så snart som möjligt, gärna redan i början av dec. och stannar gärna till slutet av april.

Om mig: Jag är en kille på arton år, som ska ner över vintern. åker skidor, men har också tänkt partaja lite och gärna lära mig lite franska på kuppen, har inga svårigheter att funka ihop med andra människor.

Hör gärna av er.

mail: axelhansson@hotmail.com
tel: 0730483773

-Axel

Tillbaka
Topp