Boende i Serre Chevalier

jona

Ny medlem
Boende i Serre Chevalier
tja!!
Jag är en 21 årig påge som ska åka till serre från början av jan til slutet av mars. Jag har boende på g och söker några att dela detta med!! I Serre kan man njuta av sol, charm o skön åkning när det snöat. hyra: 1500-3000 / mån o pers

Hör av er!!

jonhu950@student.liu.se

Boende i Serre Chevalier
For upp til 3000,- i månaden brukar det gå att fixa bra boende. En möjlighet om du har pengar att lägga ut i början av säsongen är att åka ner /fixa hemifrån snart så att du hyr en lägenhet med plats til 3-6 pers. Då har du möjligheten av att hyra ut säsongsboende til andre hele säsongen. Mera strul, javisst, och en teoretisk risk att inte få igjen alla pengar. Fast oxå en bra möjlighet att totalt få inn lite extra pengar så att du i praxis har fått inn hela utlägget i sluten av säsongen och därmed bott gratis, samtidig som det ju är du som betsämmar, vam som skal bo i lägenheten.

Boende i Serre Chevalier
Hallå där!
Vi är 2 st som gärna delar boende, vi hade oxå tänkt oss jan-mars och serre passar oss alldeles utmärkt. Vi har bil så det problemet slipper vi.
Hör gärna av dig/ Mattias..

Boende i Serre Chevalier
hallo du. fattar kanske trögt, men jag trodde att du hade fixat boende. tills jag läste första svaret...
jag letar oxå boende o om du har boende o letar efter folk o dela med är det bara o höra av dig!! är intresserad av ALLT!!

Boende i Serre Chevalier
Jag kan inte franska, fransmännen kan inte engelska. Jag har skitsvårt att prata med dem, och att skriva ett kontrakt med någon man knappt kan ge sin adress till är inte så lätt, men det går väll om man ger det tid??

Är det någon som är sugen på att hänga med till serre och som kan franska, så hör av dig!!

Det är 2 fransmän som jag pratar hjälpligt med, det gäller en lgh 6 km (tyvär..) från lift och en lgh/studio 1 km från lift.

Jag håller även dörrarna öppna till Fernie eller Val D!

Tillbaka
Topp