Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chris2" data-source="post: 182478" data-attributes="member: 63072"><p>Heej!</p><p></p><p>Jag och en kompis ska ner till St. Anton i vinter och göra en säsong, längtar redan! Men jag har en fråga... Är det bäst att fixa boende själv eller ska man försöka söka jobb som inkluderar boende? Om man får ett sådant jobb kommer vi då kunna bo ihop? Att fixa det själv är kanske lite meckigare men roligare, någon som i så fall är intresserade av att dela boende?</p><p>Ha de gött, så ses vi i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chris2, post: 182478, member: 63072"] Heej! Jag och en kompis ska ner till St. Anton i vinter och göra en säsong, längtar redan! Men jag har en fråga... Är det bäst att fixa boende själv eller ska man försöka söka jobb som inkluderar boende? Om man får ett sådant jobb kommer vi då kunna bo ihop? Att fixa det själv är kanske lite meckigare men roligare, någon som i så fall är intresserade av att dela boende? Ha de gött, så ses vi i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton 06/07
Tillbaka
Topp