Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ninjavisst" data-source="post: 182616" data-attributes="member: 52917"><p>Var där förra säsongen. Bodde i huset där jag jobbade. Skönt med eget, men inte lika bra när det gäller festande, som föregående skribent nämnde.</p><p>Generellt så har de stora klossar till hus, där även hyresvärden bor. I de flesta jobb där du kör heltid ingick boende, men förhandla om lön går ju om du väljer bort boendet i jobbet. Skönast är väl att styra boendet innan, betala skiten så kan du jobba lite som du känner för under säsongen. </p><p>Jobbar man även 90 dagar så får man tillbaka på liftkortet (halva, som senast var c:a 330 evrosar).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ninjavisst, post: 182616, member: 52917"] Var där förra säsongen. Bodde i huset där jag jobbade. Skönt med eget, men inte lika bra när det gäller festande, som föregående skribent nämnde. Generellt så har de stora klossar till hus, där även hyresvärden bor. I de flesta jobb där du kör heltid ingick boende, men förhandla om lön går ju om du väljer bort boendet i jobbet. Skönast är väl att styra boendet innan, betala skiten så kan du jobba lite som du känner för under säsongen. Jobbar man även 90 dagar så får man tillbaka på liftkortet (halva, som senast var c:a 330 evrosar). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton 06/07
Tillbaka
Topp