Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 189628" data-attributes="member: 40931"><p>Enkelt. Har du tänkt jobba mycket, räkna med att få boende med jobbet. Har du bara tänkt att jobba typ 20h/vecka så är det inte alls säkert att boende medföljer. Det är oftast mer ekonomiskt försvarbart att bo i boendet ditt jobb erbjuder.</p><p>Däremot är det en bra ide att ha ett boende fixat så du har nånstans att bo medans du söker jobb. Kolla Haus Anita eller Haus Gruber, tror jag det hette (runt 15E natten). Haus Anita är att föredra av de två.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 189628, member: 40931"] Enkelt. Har du tänkt jobba mycket, räkna med att få boende med jobbet. Har du bara tänkt att jobba typ 20h/vecka så är det inte alls säkert att boende medföljer. Det är oftast mer ekonomiskt försvarbart att bo i boendet ditt jobb erbjuder. Däremot är det en bra ide att ha ett boende fixat så du har nånstans att bo medans du söker jobb. Kolla Haus Anita eller Haus Gruber, tror jag det hette (runt 15E natten). Haus Anita är att föredra av de två. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i St. Anton 06/07
Tillbaka
Topp