Boende i St Anton

Carrojohanna

Ny medlem
Boende i St Anton
Vi är två tjejer som kommer ner till St Anton den 30 december. Vi är jätte intresserade av att hitta ett boende någonstans i krokarna! Centralt eller inte spelar ingen roll utan vi är glada för alla alternativ. Stannar gör vi tills snön smälter så vi har ingen brådska hem!

Det skulle vara skit roligt om ni ville hör av er till oss om ni har två platser lediga!

Tel: 0730-271145 eller forsbergjohanna_90@hotmail.com

Boende i St Anton
Hej!

Jag ska också dra ner till St Anton nu om typ en vecka och letar också efter boende, har ni haft någon tur ännu? Hittat något? :)

/Emelie

Boende i St Anton
jag tror att jag kan erbjuda boende för två, värsta fall tre stycken fram tills den 26 dec om det krisar för någon. just nu betalar jag 88 poengar per natt och bor själv.

Boende i St Anton
och Emelie, vi har tyvärr inte hittat något bra än. men hittar du något får du gärna höra av dig. vore jätte kul att bo ihop några stycken! hur och när åker du ner?

Boende i St Anton
Jaa precis! Ni får också gärna höra av er till mig, Em_li@msn.com. Jag tänkte ta flyget ner och jag åker ner precis i dagarna efter julafton, typ 25:e eller 26:e.
Men då hörs vi kanske! :)

Boende i St Anton
okej, vi åker tåg och kommer ner den 30 december. ja men absolut. men då är ju du på plats när vi kommer ner. har du hittat något fint boende då är det ju bara höra av sig. just nu har vi ett boende lite bortanför st Anton, bara över nyårsdagarna för det verkar vara fullt överallt i st Anton. men det går ju alltid att avboka om annat dyker upp liksom:D

Boende i St Anton
Ja, men absolut! Okej.. Var ligger det boendet och vad heter de? För jag tittar också just nu på lite boende, så man bara har något när man kommer ner dem första dagarna i alla fall :)

Boende i St Anton
precis, och chansa dagen innan nyår kändes väl lite sådär. det heter Schlosshotel Dörflinger och ligger i något som heter Bludenz. typ andra sidan St. anton. ganska dyrt dock, men vi bokade det så länge så det inte försvann. det fanns nog något rum kvar tror jag. Hittar du något när du kikar runt då? visst är det svårt? hehe:P

Boende i St Anton
Om jag var er skulle jag skulle kolla en extra gång om det inte finns boende i Anton... har ni kollar var Bludenz ligger?? Det är inte precis gångavstånd till Anton. Ni kommer inte att få något uträttat i Anton om ni bor i Bludenz. Det är ju över en timme från Bludenz till anton med bil.

Lycka till

Boende i St Anton
jo vi vet, men vi letar fortfarande i st. anton. vi avbokar det vi bokat nu ifall vi hittar något bättre. men vi vågar inte riktigt chansa. vt du något ledigt boende?
är du i st. anton?

Boende i St Anton
Allt handlar om hur mkt pengar man vill lägga på boendet första veckan. Åka ner nyårsveckan kan vara rätt svårt eftersom det finns rätt mkt turister i by då.
Men ni får tänka på att när ni kollar boenden första tiden så måste ni kolla veckovis eftersom de flesta eller det vill säga alla som hyr ut bara vill hyra ut lördag till lördag. Speciellt nyårsveckan. Ni kan även kolla resebolag om de inte har boende första tiden. Det är alltid trevligt att ha något första veckan. Sen är det bara ut i vimlet o leta.

Nä jag är inte i Anton men jag vet hur det fungerar.

Boende i St Anton
ja men det är så vi har tänkt! vi har pratat med några resebolag. så förhoppningsvis hittar vi något som ligger närmare.
nehe okej, ja men tack så jätte mycket för tipsen. vi är heelt oerfarna på ämnet så tips är alltid bra:D

Boende i St Anton
Hej hopp.. Tänkte tillägga lite bara.. Jag är i anton nu och över Nyår är allt inne i byn propp fullt. Sök i St.Jacob och Pettneu absolut inte Bludenz!! Sök på alla Haus. Kolla Haus Alpina. Bo inte på hotell det är svin dyrt, på Hausen kan ni med lite tur få boende för 20 e natten.. I pettneu brukar de kosta runt 13-15! :)

Tillbaka
Topp