Boende i Tignes v12

BigJim

Ny medlem
Boende i Tignes v12
Jag behöver nå`n stana att bo v12. jag kommer att vara i tignes v11, men då bor jag på hotell med polarna. så please hjälp!!
ps de är lugnt, jag är rumsren:)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp