Boende i Val d'isere erbjuds!

jag och två/tre polare kommer välja ett säsongsboende imorn, antingen för 5st lr 6st. Så om du/ni letar efter ett boende och ni är ordningssamma och trevliga personaliteter, ett stort plus är oxå om ni brinner för skidåkning (men inget krav) så tveka inte om att höra av er :) gärna till min mobil på +46708906962
kommer återkomma med bilder och pris etc.

Senast ändrad:
Boendet är nu bestämt! en lägenhet i Le Crêt, det tar då högst 10min att gå till centrum. Tyvär har jag inte kunnat ta några bilder än.

Det finns 6 sängar, men det kommer bli schystare om vi bara är 5st. Och Den är på hela 45kvm :D
Hyran blir 21600:-/person för hela säsongen, sen ca. 1000:- extra för el. Och då måste den som på nästan alla ställen här nere, ha hela hyran betald i början på säsongen.

Lägenheten har ett stort vardagsrum, ett bra kök med både micro och ugn och modern spis, finns både diskmaskin och tvättmaskin, ett sovrum, badkar/duch, separat toa och till sist en väldigt stor balkong.

Jag och en kille ska flytta in där på måndag/söndag, sen kommer en tjejkompis ner den 8 dec (och då kanske en killpolare i samma veva) Alla är vi är 93'or
Så nu letar jag efter en lr två st personer att fylla ut lägenheten med nu! beskriv lite kort om er själva oxå.
Hör av er så fort som möjligt :)

Platserna för säsongen är nu tagna. Men om 1-2 pers vill hyra en sängplats för billig vecko hyra så finns det möjlighet :) Hör av er här/mail/+46708906962

Tillbaka
Topp