Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Val d'Isere?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 171321" data-attributes="member: 53949"><p>skulle stå 10000 euro (gjorde ett eurotecken som forumet tydligen inte klarade av att skriva ut...).</p><p>10000 euro för en lgh på typ 18kvm, rätt dyrt och det var inte ens bra läge.</p><p>Förra (05/06 alltså) sesongen betalade vi 6000 euro för en lgh på 24kvm MITT I CENTRUM.. kunde inte bott mer centralt... delade på 4 så 1500 euro var alltså. billigt, bra, fräsht OCH centralt.. *taadah*</p><p>Tignes (byn) är mindre för festande, jo, men o andra sidan slipper man alla jobbiga svenska turister.. var i val disere o festade några kvällar o måste ju säga att utelivet i tignes är mycket skönare.. okej om man är i valdi i en vecka, men att sesonga där? njaa..</p><p></p><p>alla tror att tignes är så himla litet men det är det inte.. det är bara att det inte finns mer en ett svenskt hotell där vilket gör att för svenskar är de en typ "okänd" ort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 171321, member: 53949"] skulle stå 10000 euro (gjorde ett eurotecken som forumet tydligen inte klarade av att skriva ut...). 10000 euro för en lgh på typ 18kvm, rätt dyrt och det var inte ens bra läge. Förra (05/06 alltså) sesongen betalade vi 6000 euro för en lgh på 24kvm MITT I CENTRUM.. kunde inte bott mer centralt... delade på 4 så 1500 euro var alltså. billigt, bra, fräsht OCH centralt.. *taadah* Tignes (byn) är mindre för festande, jo, men o andra sidan slipper man alla jobbiga svenska turister.. var i val disere o festade några kvällar o måste ju säga att utelivet i tignes är mycket skönare.. okej om man är i valdi i en vecka, men att sesonga där? njaa.. alla tror att tignes är så himla litet men det är det inte.. det är bara att det inte finns mer en ett svenskt hotell där vilket gör att för svenskar är de en typ "okänd" ort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Val d'Isere?
Tillbaka
Topp