Boende i Val d'Isère?

jagsjunger

Ny medlem
Boende i Val d'Isère?
Hej!

Vi är två tjejer som drar ner till Val d'I i slutet av januari och tänkte stanna i lite drygt en månad för att sen fortsätta till Verbier. Någon som har plats i en lägenhet?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp