Boende i Val Disere

sara_johanna

Ny medlem
Boende i Val Disere
Vi är två tjejer som jag åka till Val disere i December nån gång. Idag får vi förmodligen vårt boende, 90 % säkert ungefär. vi har två platser över och boendet kommer typ att kosta 22 000. Hör av dig/er! Ser helst att ni är två st.
 
Boende i Val Disere
Hej vi är två glada pågar som är intresserade av de vi hittar =) tänkte ni jobba där nere oxå? för de måste nog vi göra för att ha råd med levnadsbröd... kanske... hör av dig om du tycker de kan gå bra :) hej hopp!
 
Boende i Val Disere
Hej Sara och Johanna!
Jag e bara en, men känner flera som ska vara där nere. Skulle vara superkul om jag kanske kunde få en av sängarna!?
Hör av er!
070459 8278
kram
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp