Boende i Val Thorens

Herr_Bittronisk

Ny medlem
Boende i Val Thorens
Har gjort en säsong som kock på Tango, Val Thorens. Är påväg ned vända 2, mer åka mindre jobb. Har extra arbete fixat men har inte tagit tag i boendet än.

Behöver plats i lägenhet för två personer, mig och brorsan 22 resp. 20år.
Har du en lägenhet som behöver fyllas ut, hör av dig...
Är du intresserad av att bo i valtho men har inte något boende? Kanske kan vi styra något tillsammans.

Boende i Val Thorens
TJa..jag å två polare ska till Val T denna säsong också, har inte fixat nåt boende heller, har ni hittat nåt eller? Vi täntke ta tag i de när vi kommer ner ennars, vad tror ni om de?

Boende i Val Thorens
Maybe_Slobban, det låter inte helt fel..var nere en sväng i val thorens förra året..och får nog säga att ni hade lätt den bästa after skin.;)

Boende i Val Thorens
Tja, har redan styrt boende. Tyvärr. Att hitta boende på plats i Valtho är säkert inte omöjligt. Själv är jag så neurotiskt lagd att jag inte klarade att gå runt i oktober utan spikat boende. Ett alternativ är att åka med www.alpservice.dk, då vet ni iaf att ni har boende spikat.

Å andra sidan. Är ni tre stycken kan det ju inte vara så svårt att få med 1-3 glada själar till och hyra en lägenhet direkt. Troligtvis går det ju att få tag på någon lägenhets agentur via Turistcentret i Valtho. Via internet verkar det svårt.

Kanske syns vi någonstans i pudret kring Cime Caron...

Boende i Val Thorens
Tjena
Jag letar boende lite var stans och Val Thorens är ett av ställena som är intressant. Om någon har något boende på g och söker folk till den så kontakta mig!

msn: figgchen@hotmail.com

Boende i Val Thorens
Jag ä jätte intresserad av boende i Val Thorens! Jag är 20 och kommer fran Skane.. hör av er om ni har plats kvar! Jag undrar även vilken tid det är bäst att sticka ner om man ska ha nagon möjlighet att fa jobb?

Mvh John

john-olsson@tele2.se

Boende i Val Thorens
Klart bästa tiden att skaffa jobb är månadsskiftet november/december... Efter de första två veckorna i december lär det bli riktigt svårt att hitta annat än engångs jobb. Sedan är det ju klart att en hel del blir ledigt under säsongen. Folk dör, tröttnar eller någonting där emellan... Sedan är det ju klart att jobb möjligheterna är beroende av vad du kan. Med vana i restaurang branschen är det inte allt för svårt att hitta något...

Tillbaka
Topp