Boende i Val Thorens

• Trådstartare Trådstartare Zai
  • Start datum Start datum

Zai

Ny medlem
Boende i Val Thorens
Vi är 2 stycken 21åringar som sticker ner till Val Thorens nu i november med målet att stanna hela säsongen. MEN vi har ingenstans att bo ännu

Vad är lättaste sättet att fixa boende på?
Bör man ha fixat det innan eller går det att boka hotell nu och ordna allting väl där nere?

Eller om någon behöver 2 roomies så skicka ett mail till simon_brannvall@hotmail.com

Boende i Val Thorens
Hur ser det ut med internet i lägenheterna i val Thorens? Verkar inte stå något om det i beskrivningen. Internet är j*vligt viktigt att jag har tillgång till, går det att köpa till eller?

Boende i Val Thorens
enklaste sättet att skaffa internet är att gå och sätta sig på tango, saloon, frog eller turistbyrån. ta en cola/öl och surfa loss.
kanske inte superstabilt men det går iallafall att ladda upp/ner bilder och film.

snacka med ev. uthyrare om möjlighet att få bredband i lyan. ingenting är omöjligt, men jag har en känsla av att bredband är dyrare i frankrike än i sverige.

Senast ändrad:
Boende i Val Thorens
pjuudarn sa:
Hur ser det ut med internet i lägenheterna i val Thorens? Verkar inte stå något om det i beskrivningen. Internet är j*vligt viktigt att jag har tillgång till, går det att köpa till eller?
om du söker med ditt wifi kommer det komma upp några olika "val thorens bredband" går man in på ett sådant blir man kopplad till en hemsida och kan köpa internet för hela säsongen för ca 100 euro jag minns inte exakt vet dock inte hur stabilt det är men man får internet i princip i hela vt.. annars har som heddious skrev olika restaurangen bredband men det är semi stabilt, iaf tangos...

Boende i Val Thorens
tjena

yes, der er stadig platser sæsonen 10/11 i val thorens

super beliggenhed

stor sydvendt balkon

JDS

Boende i Val Thorens
Hej, lagenheten jag skulle bo i sket sig tyvarr sa nu ar jag i behov av en sangplats igen from 12 jan tom sista april. Hor av er om ni behover en extra person i

// Edvin

Senast ändrad:
Boende i Val Thorens
edving sa:
Hej, lagenheten jag skulle bo i sket sig tyvarr sa nu ar jag i behov av en sangplats igen from 12 jan tom sista april. Hor av er om ni behover en extra person i stugan. SMSa eller maila.

// Edvin
Jag söker också boende i ValT från och med Januari. Finns det fler som kommer ner runt den tiden?

Tillbaka
Topp