Boende i ValD finnes!

Tjompa

Ny medlem
Boende i ValD finnes!
Vill du ha tak över huvudet i Valdisere kommande säsong? Vi har 3 eller 4 platser över i en hyfsat billig lägenhet som ligger mitt i centrum. Inte långt till varken skidåkning eller barer(ålningsavstånd).

Vilka är vi då? Jo två gossar 21 respektive 24 år. Bor i linkeboda, pluggar men har just nu studieuppehåll. Vi är ganska snälla, hyfsat ordningsamma samt vänner av tvål o vatten...

Om du är intresserad, hör av dig så snart som möjligt! Skriv gärna lite om er själva o sådär.

Om du inte läser dina mail här på freeride.nu extremt ofta, bifoga telefonnummer!

Boende i ValD finnes!
Hej!
Är en tös på 19 år från Ljusdal. Har intresse utav att eventuellt hyra utav er, prisuppgifter, bilder kanske, osv?
Tacksam för svar
Vänligen
Helén

Boende i ValD finnes!
Hejsan!
Ert bidrag till forum låter precis som det jag behöver!
Måste säga att det låter ytterst intressant.
Själv är jag en kille på 23 år som nu sparar och gnetar ihop pengar till en säsong i det vita.....
Ser ingen hänvisning till vart jag ska skicka nåt svar, så mig kan ni nå på happyjonsson@hotmail.com
Mvh Skirad

Boende i ValD finnes!
hej hej

jag och ett par tre kompisar som längtar något fruktansvärt tillbaks till pudret (vi var i Chamonix förra säsongen) och står just nu i valet mellan Val D`isere, St Anton och Chamonix. Mycket hänger på var vi kan hitta det bästa boendet. Det låter väldigt intressant med er lägenhet. Maila gärna mer info till martin_jonasson@home.se

Vi är allihop studerande i Göteborg och 21 och 22 år gamla. Du hittar oss som `Knatte`, `Fnatte` och `Tjatte` på freeride.

Vi hörs

Martin

Boende i ValD finnes!
min mailadress är thomas-s@algonet.se

dock kan ni lika gärna skicka meddelande via freeride.nu, gå bara in på min sida, klicka på skriv mail!

/Thomas

Boende i ValD finnes!
Hej där,
jag är väldigt intresserad av att hyra in mig hos er.
27 år och åker ner för första gången någon längre tid.
hör gärna av er på david.jervelius@smarttrust.com
mvh
david

Boende i ValD finnes!
Precis vad vi väntat på: två sängplatser i ValD! Det låter perfekt för oss. Vi har mejlat till dig. Ha det bäst! /Kristofer och Palle, Malmö (Forza Malmö, heja di blåa)

Boende i ValD finnes!
Hej. Sitter just nu fast på en grekisk ö. Här det bara varmt, tråkigt och ingen snö. Blä...
Efter år av drömmar igenom hela gymnasiet om att få göra en säsong nere i Alperna, börjar det faktiskt kännas lite konstigt; det är ju denna vintern vi snackat om så länge!!!
Frankrike blev det självklara valet eftersom en vecka i Österrike gjorde att man nu spyr på språket. Och sedan har vi förstått att "l`espace killy" (ValD) ska vara något alldeles speciellt.
Jag och Palle drar ner någongång i mitt december för att störta nedför off-pisten ända fram tills slutet av april.
Båda två knegar här hemma för att inte jobba så värst mycket i vinter. Istället har jag och palle tänkt fotografera och ev filma en del för att sedan sälja bilderna till palles farsas bildbyrå.
Vi har varit inne på valdisere.com och letat boende men inte fått svar från någon...
Hör av dig om du har två säng platser över eller är intresserad av att dela boende.
Ha det bäst! /Kristofer och Palle, Malmö

Boende i ValD finnes!
He, he!
Det är ju minst sagt vågat att sätta ut kontaktannonser i detta forum.
Närsomhelst kan ju handsken slänga ut ett svar - och då kan det bli en grym termin i alpeländet, minst.

Boende i ValD finnes!
goddag gossarna från linkeboda!
jag och min vän letar boende för en säsong.
vi e inehar den värdiga åldern av 21 år.
åker alpint och snowboard.
jag har tidigare gjort säsong i val´d och åker gärna tillbaks.

undrar herrarna över ngt så e det bara att maila
ha det bra!

Tillbaka
Topp