Boende i ValD

MikaH

Ny medlem
Boende i ValD
Vi é tre tjejer som ska ner til ValD för andra säsongen i rad. Lägenhet är fixat vill bara ha två killar att dela den med...
Om någon é intresserad hör av er...

Boende i ValD
Hej. Sitter just nu fast på en grekisk ö. Här är det bara varmt, tråkigt och ingen snö. Blä...
Efter år av drömmar igenom hela gymnasiet om att få göra en säsong nere i Alperna, börjar det faktiskt kännas lite konstigt; det är ju denna vintern vi snackat om så länge!!!
Frankrike blev det självklara valet eftersom en vecka i Österrike gjorde att man nu spyr på språket. Och sedan har vi förstått att "l`espace killy" (ValD) ska vara något alldeles speciellt.
Jag och Palle drar ner någongång i mitt december för att störta nedför off-pisten ända fram tills slutet av april.
Båda två knegar här hemma för att inte jobba så värst mycket i vinter. Istället har jag och palle tänkt fotografera och ev filma en del för att sedan sälja bilderna till palles farsas bildbyrå.
Vi har varit inne på valdisere.com och letat boende men inte fått svar från någon...
Hör av dig om du har två säng platser över eller är intresserad av att dela boende.
Ha det bäst! /Kristofer och Palle, Malmö

Boende i ValD
Hej, det låter ju inte fel. Vi är två killar som ska spendera vintern i Val D`isere. Bilar ned i mitten på jan och stannar till slutet på april. Det är ungefär så långt vi kommit. Därför låter ert erbjudande klockrent. Så hör av er med lite mer info ang boendet: Hyra, tid, storlek osv...
Ha det!

Boende i ValD
Tjena!
Vi är två 26-åriga killar som tänkt sticka ner i slutet av december och stanna 2-4 månader, Var i Val`disere förra vintern pch det vär ruskigt schysst, Säg till om ni fortfarande har platser kvar
min mailadress är johan@haglundindustri.se

Boende i ValD
Är helt klart schysst i Chamonix också men, Halva priset vet jag inte.. tyckter det är lika svindyrt där som i Val`disere, Jag har inget emot Chamonix kan mycket väl tänka mig det också, det viktiga är att jag kommer iväg nånstans.
Har du något på gång?

Boende i ValD
tjena damen!
jag och min vän e ute och letar efter boende för en säsong i alperna.
vi e av 21 års ålder väldigt trevliga och roliga och allt som e bra.
jag åker snowboard och min buddy alpint.
jag har tidigare gjort en säsong i val´d och längtar tillbaks!

väldigt tacksam för svar både negativa och positiva
peace johan

Boende i ValD
skriver här igen men jag glömde att lägga till att jag e en jävel på att laga mat, så det kan vara riktigt fördelaktigt att ha mej med!
johan

Tillbaka
Topp