Boende i Valdisere

G_johannesson

Ny medlem
Boende i Valdisere
Tja
*
Tänkte bara att om någon söker något boende i valdisere så har jag en privat uthyrare kille här nere som fixar bra priser osv så hör av er till mig om ni söker något

Boende i Valdisere
Det låter intressant! hur ser lägenheterna ut och är det bara för att hyra hela säsongen eller kan man hyra typ 2 månader?

Boende i Valdisere
Tja. mitt namn är andreas forssblad, och jag,killen som skrivit först: jo_wel och en kille som också skrivit till dig som heter robban_hockey är otroligt sugna på att säsonga i ValDisere, finns det några bilder på hur lägenheterna ser ut, hur är det med priser?
jag lämnar min mail, så kan du langa ditt nummer där eller så kanske du har skype som vi kan prata på istället?
mail: andreasforssblad@hotmail.com

Mvh Andreas Johan och Marcus

Boende i Valdisere
Tjenare!
Ska åka ner den andra januari och bo hos en polare till den 22. Vill försöka stanna där längre så behöver boende. Hade vart shysst om du kunde skriva pris osv om den fortfarande är ledig.

MVH Victor.

Boende i Valdisere
Tja! Har tänkt mig en säsong under 2010/2011 och tänkte se med dig om du har något billigt bra boende. Lämnar min mail så vi kanske kan prata lite eller om du vill skicka lite bilder,priser,läge eller liknande. Vore fett.

maxisberg@msn.com

Tack på förhand ¨

Max Isberg

Tillbaka
Topp