Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Verbier..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="princessannie" data-source="post: 52208"><p>Hej på er!</p><p></p><p>Kul att se att så många har liknande planer som jag...</p><p>Har fått jobb och lägenhet i Verbier och åker ner i början av December. Lägenhet har min chef fixat åt mig, men det lilla problemet är att det är en etta med en fruktansvärd hyra (1000SFr/mån). Har dock så gott som bestämt mig för att ta den i brist på annat, och försöka leta vidare när jag väl är framme. Kunde alltså tänka mig dela en större lägenhet längre fram i december, januari. Har för övrigt planer på att stanna hela säsongen.</p><p></p><p>Men just nu tänkte jag som följande: Har inte sett lägenheten, men kan tänka mig dela med någon ifall det finns intresserade (kanske inte helst med fler än en person...<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />), också om det bara är till en början.</p><p></p><p>Intresserant?? Hör av dig/er!!</p><p></p><p>Annika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="princessannie, post: 52208"] Hej på er! Kul att se att så många har liknande planer som jag... Har fått jobb och lägenhet i Verbier och åker ner i början av December. Lägenhet har min chef fixat åt mig, men det lilla problemet är att det är en etta med en fruktansvärd hyra (1000SFr/mån). Har dock så gott som bestämt mig för att ta den i brist på annat, och försöka leta vidare när jag väl är framme. Kunde alltså tänka mig dela en större lägenhet längre fram i december, januari. Har för övrigt planer på att stanna hela säsongen. Men just nu tänkte jag som följande: Har inte sett lägenheten, men kan tänka mig dela med någon ifall det finns intresserade (kanske inte helst med fler än en person...:)), också om det bara är till en början. Intresserant?? Hör av dig/er!! Annika [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Verbier..
Tillbaka
Topp