Boende i Verbier..

Pia_Ahl

Ny medlem
Boende i Verbier..
Hej,

Jag letar boende i Verbier. Ar det antingen nagon som har extra plats eller ar intresserad av att ga ihop!( sa blir det enklare och billigare ).

Boende i Verbier..
Hej Pia,

jag funderar på att va i Verbier i vinter.

Upptäckte precis freeride.nu och skriver nog ett mer detaljerat inlägg
snart.

Björn

Boende i Verbier..
Hei Pia og Bjørn.

Jeg har også planer om å dra til Verbier til vinter med en kamerat. Si i fra hvis dere vil ha to romkamerater til.

Eirik

Boende i Verbier..
Hej Bjorn och Eirik,

Jag skrev till en del agenturer for att hitta lagenhet for fler personer..och hittade en del. Sa det finns...men just nu har jag inte aktivt sokt nagot mer.

Pia

Boende i Verbier..
Hej igen.

Jag har precis fått jobb på en av skidskolorna i Verbier, så nu har jag inte
något val längre: Jag ska dit !

Jag kommer att åka till Schweiz den 3:e till 12:e nov. för att göra lite
andra saker. Ska köpa dom lokala tidningarna och hålla utkik.

Sen kommer jag att bila till Verbier i slutet av november.

Björn

Boende i Verbier..
Hej pia och alla andra som svarat på detta inlägg. Vi e tre killar som skall till verbier i vinter. Vi är väldigt intresserade att dela boende med ngn. TVå utav oss skall eventuellt jobba, en talar flytande franska och vi har en bil. Vi kan betala upp till 15000-20000 per man för hela sesången.

John

Boende i Verbier..
Hej på er!

Kul att se att så många har liknande planer som jag...
Har fått jobb och lägenhet i Verbier och åker ner i början av December. Lägenhet har min chef fixat åt mig, men det lilla problemet är att det är en etta med en fruktansvärd hyra (1000SFr/mån). Har dock så gott som bestämt mig för att ta den i brist på annat, och försöka leta vidare när jag väl är framme. Kunde alltså tänka mig dela en större lägenhet längre fram i december, januari. Har för övrigt planer på att stanna hela säsongen.

Men just nu tänkte jag som följande: Har inte sett lägenheten, men kan tänka mig dela med någon ifall det finns intresserade (kanske inte helst med fler än en person...:)), också om det bara är till en början.

Intresserant?? Hör av dig/er!!

Annika

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp