Hej igen.
Jag har precis fått jobb på en av skidskolorna i Verbier, så nu har jag inte
något val längre: Jag ska dit !
Jag kommer att åka till Schweiz den 3:e till 12:e nov. för att göra lite
andra saker. Ska köpa dom lokala tidningarna och hålla utkik.
Sen kommer jag att bila till Verbier i slutet av november.
Björn