H Hallen Ny medlem 2003-10-29 Boende i Verbier? #1 Hejsan! Vi e tre tjejer som letar efter boende i Verbier. Ær det någon som har en aning om vart vi ska leta????? Någon bra internetsida?
Hejsan! Vi e tre tjejer som letar efter boende i Verbier. Ær det någon som har en aning om vart vi ska leta????? Någon bra internetsida?
Munkers Ny medlem 2003-10-31 Boende i Verbier? #2 Vi e tre killar som har eventuellt ett boende i verbier för sex pers, okstnad:16000kr för hela sesången, är ni intresserade?
Vi e tre killar som har eventuellt ett boende i verbier för sex pers, okstnad:16000kr för hela sesången, är ni intresserade?
davidL Ny medlem 2003-11-02 Boende i Verbier? #3 Till Verbier alltså...... jag med! Kanske en kompis också. Vi delar gärna om ni behöver sambos. Hör av er om man kan hjälpa till på ett hörn! //David (och Oskar)
Till Verbier alltså...... jag med! Kanske en kompis också. Vi delar gärna om ni behöver sambos. Hör av er om man kan hjälpa till på ett hörn! //David (och Oskar)