Boende i Verbier?!?!?!

Liiiiiiisa

Ny medlem
Boende i Verbier?!?!?!
Hej

Jag heter Lisa är 24 år och bor i Lousanne. Kommer till Verbier på fredag och har ingenstans att bo. Inser att jag är lite oplanerad och behöver all hjälp jag kan få. Så om det är någon som känner någon som känner någon som har en extra sängplats, eller golvplats, har madrass :) Om ni vet någon som har en lägenhet eller liknande så går det också bra. Har nämligen en ev. två kompisar som kommer ner om ett par veckor.

so long
 
Boende i Verbier?!?!?!
Hej! Jag och en tjejkompis kommer ner till Verbier den 26e och har inte nått boende änu. Om du och dina vänner hittar en lägenhet och behöver några att dela med skulle vi vara intresserade!

Anna
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp