Boende i Whistler.....1pers

schmecken

Ny medlem
Boende i Whistler.....1pers
hmm de har blitt strul...med folk som hoppat av trippen... å folk som hittat trånga boenden där inte alla kan få plats.så om nån har en sängplats melan feb å maj så skulle de vart nice!
hör gärna av er om ni behöver en till snubbe.

//viktor
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp