boende i whistler 2 personer sökes!

annaekbladh

Ny medlem
Hej, är en tjej som precis varit i Whistler ett par månader hann knappt hem förrän jag blev sugen på att åka tillbaka. Har en lägenhet mitt i byn 2 min till gondolerna och med en hyra på ca 4000/pers i månaden. Lägenheten är i toppskick, precis nyrenoverad och nog den finaste jag sett på den tiden jag va där. Maila med lite info om du är intresserad. Erbjudandet gäller ifrån den 1 nov/ Anna
mail: annaekbladh85@hotmail.com

Hej jag heter lisa och funderar på vart jag ska göra en säsong denna vinter. kan du berätta lite om whistler? har inte vart där men hört att det är ett ställe man bör åka till! tack! /lisa

bättre deal än såhär hittar du inte såvida du inte känner någon som äger ett helt hus och vill hyra ut ett rum till dig.

tja har du fortfarande plats kvar? ska du jobba där? har du koll på hur det är med jobb o så?? ja var i zermatt förra säsongen - för lite snö så nu blir det canada

Tjena. Har du fortfarande platser kvar?? Jag och en polare ska göra säsong i whistler men har inget boende längre för det vi trodde vi hade bokat var dubbelbokat så vi fick det inte. Vi är två killar på 22 år. Vi hade tänkt åka över runt månadsskiftet nov-dec. Vi har inga problem med att betala hyra för novembermånad också om det skulle vara så. Du får gärna skicka ett mail eller bara höra av dig så jag vet om det är något att hoppas på eller om jag ska fortsätta leta.

/ Fredrik

hej..! vi är två tjejer som är sugna..! låter ju hur grymt som helst. hör gärna av dig om det fortfarande är öppet..!

Om du fortfarande har två plattser kvar så har jag och en kompis ingen stans att bo från 1 jan om det är så ring mig på 604 906 1608/Gustaf

Hej

Letar efter boende från den 2:e januari. Är intresserad av allt. Skickar gärna ett mail här på FR eller cgunckel@kth.se om det finns kvar.

Ha det

har inga platser kvar, la ut annonsen i somras!!! men däremot så hyr vi ut vår kingsize bäddsoffa veckovis om någon är intresserad! / Anna

hallengren87 sa:
tja har du fortfarande plats kvar? ska du jobba där? har du koll på hur det är med jobb o så?? ja var i zermatt förra säsongen - för lite snö så nu blir det canada
du verkar inte ha tur med snön du.. skulle vart kvar i alperna iår

Snödjup

Tillbaka
Topp