Boende i Whistler nagon?

SophiaH

Medlem
Boende i Whistler nagon?
Jag e en 26arig tjej som e i Whistler nu o letar boende, e du dar o behover nagon eller vet nagon annan som behover rums/lagenhetskompis, snalla hor av er. +1 604 906 0430

Sophia

Boende i Whistler nagon?
kan tyvärr inte hjälpa till så där på rak arm. såg dock en del annonser i pique om delade/egna rum i större hus, kollat in dom? var bor du nu?

Boende i Whistler nagon?
ja jag sitter o kollar pique just nu o verkar som det mesta e borta redan, just nu bor jag pa ett hostel i Creek Side sa an ar det inte kris!!

Boende i Whistler nagon?
någon som funnti boende i whistler? kollar lite på pipue med men det är svårt, de flesta e upptagna verkar de som! vad ligger månadshyra normalt på ?

Boende i Whistler nagon?
några tips om var el vem man ska kontakta om boende?, ser ju som lite torrt ut på boendedelen=/. ring gärna el maila
0730547708
polaris608@hotmail.com
//andre

Boende i Whistler nagon?
som alla andra har sagt innan www.piquenewsmagazine.com eller google.... lycka till, boende i år är sjukt svårt. kan inte rekommendera att komma hit utan boende

Boende i Whistler nagon?
Jag letar lite boende också, mellan 7 nov och 11december bor just nu i whistlervillage men leasen går ut den 7 novså ordnar du boende och behöver dela med någon innan säsongen drar igång och folkanstormningen med den så hör av dig.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp