Boende i Whistler nästa vinter

Boende i Whistler nästa vinter
Hej! jag ska åka till Whistler nästa vår! hade ni tänkt att åka dit för att jobba eller bara åka skidor? för ja tänkte iaf åka dit på obestämd tid, ja letar bara efter någon att åka med. ja känner lite folk som bor där. jag törs inte säga säkert men ja kan nog kanske fixa någonstans att bo./H
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp