Boende i whistler

lisen911

Ny medlem
Boende i whistler
Hej allihop.

Ska som många andra till whistler i vinter. kommer vara där januari - mars, söker alltså boende i 3 månader. finns det några ensama själar kvar? eller rent av några som saknar en person i sitt kollektiv?

Till er som varit i whistler eller redan fixat boende: vart har ni hittat, vart ska man bo? har sökt runt lite på nätet men inte hittat något bra. tacksam för alla tips.

//Lisa
lisen911@student.liu.se

Boende i whistler
Tack så mycket jens.

Nu har jag hittat massa bra lägenheter, nu behöver jag bara ha några att dela med. Fanns schysta lägenheter för 4,7,8 el 10 pers. några som är sugna?

Lisa

Boende i whistler
Skall kolla in denna sida också, men jag är MER än sugen på whistler i vinter. Vet dock inte hur länge jag skall vara där...

Hur har du tänkt?

/Linus
discoflooft@hotmail.com

Boende i whistler
Linus.
Jag har inte bestämt mig hur länge jag ska vara där eller när jag ska åka dit. Men det verkar väl ganska bra att åka dit i början på Januari och sedan kan man väl ändra sig om man vill stanna längre. Det bör väl gå att hitta boende på plats för säg en månad till eller så men att boka kan nog vara en bra idé.

/Erik

Boende i whistler
Hej!
Jag är också intresserad av att dra över atlanten, har funderat på Fernie men Whistler är också ett alternativ. Boende frågan är mitt problem, behöver folk att dela med.
Jag hade tänkte mig 1-2-3 eller kanske fyra månader beroende på hur bra man trivs.

Hade du Lisa hittat ngt bra som du kan tänka dig dela, och i vilka prisklasser låg dom?

/Frida

Senast ändrad:
Boende i whistler
Är inne på en lägenhet för 7-8 pers, i whistler village. ligger mellan 3300-4100 kr beroende på vilken det blir.

/Lisa

Boende i whistler
Hur går det med boende letandet? Jag o pojkvännen ska till whistler i vinter o vi håller på o leta boende för fullt.. Kan gärna tänka oss att dela lägenhet eller hus! De lägenheterna du hittat i village låter ju helt ok, hört något mer om dem?
sabina_hovsta@hotmail.com

Senast ändrad:
Boende i whistler
Tjena! Hade me tänkt dra til whistler till vinter. Letar boende som många andra så e de nån som har plats över så e jag väldigt intresserad!! Hörs //Micke

Boende i whistler
Halloj! Jag och en kompis ska dra till Whistler, förmodligen januari-april. Om du behöver folk till en stor lägenhet är vi intresserade! Det är bara att höra av sig! / Andrea

Boende i whistler
ni kan ju hyra hus av creekside lodge som ligger några hundra m från creekside gondola. funkar skitbra, plus roliga grannar med snöskotrar!

Boende i whistler
Halåå!
Har letat runt efter boende en del och hittade den här sidan
www.seasonairies.com
något som ordnat resa med dom? vet om de är bra? hört något överhuvudtaget?
Vore kul att få någon åsikt.
//Hanna

Tillbaka
Topp