boende intresse i lgh för 6pers i alba verbier

aggeryd

Ny medlem
Hej!
Jag och min kompis kollar på en lägenhet för 4pers men går att få in 6 i Alba, Verbier. kollar om det är någon som tycker att detta låter intessant? Hör isåfall av er snarast!

Kram Lisa o Anna

hejsan!! Jag och min kompis letar boende. Vi är två tjejer som kommer från Helsingborg som precis har bokat flyresa ner den 14 nov. Är det den här lägenheten du syfter på? http://www.kingsverbier.ch/Alba/

I såfall är vi intresserade. När ska ni åka ner?

Kram Emelie & Catharina

ja de är alba lägenheterna det är isåfall app 521 som kostar 24000CHF i månaden som är lite mysigare o mkt fräschare än de andra o skiljer 2000CHF på isåfall. vi åker ner 2dec (lite orolig att de r lite sent men nu går de inte att göra så mkt åt) :) har ni vart i verbier tidiager? har ni fått jobb?
Kram Lisa

ok.. men jag kanske är dum i huvudet men 24000CHF är det typ 170 000 kr? Då hoppas jag att du skrivit fel.. för då är den ju väldigt dyr!

Vi har aldrig varit i Verbier tidigare, och vi har heller inte fått jobb. Tänkte ta det när man sticker ner.. var har ni fått jobb?

KRAM

den är 24000chf sammanlagt för 5mån och dela det sedan på 6pers. det är standard vad lägenheterna ser ut att ligga på. detta var ganksa i den normala klassen gämfört med vad en studio för två kostar o andra lägenheter.. vi har inte heller fått ngt jobb ännu o tar de förhoppningsvis när vi kommer ner:) hoppas bara att de inte blir försent! har ni gjort ngn tidigare säsong? hur kommer de sig att ni valde verbier?

Hej Lisa och Anna!!

Vi är här nere nu!! Är ni det? Skulle jag kunna få ert nummer om ni är här nere, för då hade vi kunnat kolla på lägenheten i veckan om ni nu inte har hittat några andra!?

Kram

Tillbaka
Topp