Boende Jan-Feb

Hej!

Jag har tänkt att åka ner till någon alport januari-februari. Eftersom det är lite svårt att hitta boende i bara två månader så är jag inte jätte kräsen gällande vart jag hamnar, så länge det är bra skidåkning. Så sitter någon på ett rum att hyra ut jan och feb, hojta till :)

Hoppas vi ses :D

JacobSjolin

Ny medlem
+1 på den.

Jag försöker få ihop en kort säsong/lång semester. Om det är i Kanada/USA/Japan eller Alperna spelar mindre roll. Bara det finns puderåkning är jag gladare än glad.

Någon som har ett tips på hur man bäst hittar den här typen av semi-säsongsboenden? :)

JacobSjolin

Ny medlem
Alperna skulle vara precis lika schysst. Det är egentligen bara många skiddagar som är prio för mig. Jag ska vara borta januari till slutet av februari. Två månader alltså. Någon som vill leta i grupp?

Hör av er!

EmilHallstig

Ny medlem
Hallå där!

Vi är 3-4 till som tänkte precis samma grej, januari-februari på någon grym skidort med massor utav puder.
Det vore ju fantastiskt roligt om vi kunde slå ihop något, och kanske lättare att hitta ett större boende att dela på?

Hör av er om det låter spännande!

EmilHallstig sa:
Hallå där!

Vi är 3-4 till som tänkte precis samma grej, januari-februari på någon grym skidort med massor utav puder.
Det vore ju fantastiskt roligt om vi kunde slå ihop något, och kanske lättare att hitta ett större boende att dela på?

Hör av er om det låter spännande!
Låter verkligen intressant. Pga jobb kan jag inte dra iväg en hel säsong, men detta kan nog funka!

EHolma

Ny medlem
Hallå!
Går också i tankarna på en kortare säsong/längre semester.
Är kanske sent ute men om ni inte redan har hittat boende och fyllt det så hade jag gärna varit med och letat boende.

JacobSjolin

Ny medlem
Hej! Vi har hittat ett hus i Revelstoke för fem veckor. Kostar 3000 i veckan per person och är mellan 12 januari och 15 februari. Finns tre platser. PM:a vid intresse.

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp