Boende & jobb i Engelberg 06/07

AnotherLife

Medlem
Tjenare mors och gó dagens!

Någon gång i nov/dec åker jag och ett par kamrater ner till Engelberg och dess omgivningar.

Stannar så länge snön ligger kvar innan vi drar vidare på annat lajbans.

Är det någon som är lite hetare ang. Engelberg och redan grejat boende/jobb osv...?

Vi snakkes

Tjenare Sporadas. Engelberg låter grymt intressant men jag har ett problem bara, jag har inget jobb där nere annars hade jag varit intresserad, du har ingen möjlighet att fixa jobb eller och i sånna fall hur många jobb, vi är nämligen 2-3 goa gubbar från GBG som älskar skidåkning och bara måste ner. Hör av dig

Mvh: Anders

Epost- anders_k87@hotmail.com

Tja!

Är en kille från Uppsala som ska åka ner ensam och har tänkt stanna en säsong:
Har inte bestämmt var jag vill någonstans utan jag tänker hoppa på några andra glada killar/tjejer! När man åker ensam är det lite svårt att åka dit man vill utan man tar det man får ;).

Jag är intresserad utav att hänga på till puderhålan Engelberg. Angående jobb och boende har jag inget som du kanske förstår.

Om ni söker en till kille att fylla en lägenhet med så hör av er!
Om ni ska fixa jobb från Sverige (som verkar svårt) så kan ni alltid höra om dem har någon plats över för en glad kille till (jag!)

Hade så bra!

Kontaktuppgifter står i min profil.

Salomon Station verkar skapligt hett, har en kamrat som själv siktar på att jobba där. Har ej fått fram så myket nytt själv. Försöker kontakta diverse mäklarfirmor för glassigt med prisvärt boende. det är på G.

Tillbaka
Topp