Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & jobb i Engelberg 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 194683" data-attributes="member: 55515"><p>Tja!</p><p></p><p>Är en kille från Uppsala som ska åka ner ensam och har tänkt stanna en säsong:</p><p>Har inte bestämmt var jag vill någonstans utan jag tänker hoppa på några andra glada killar/tjejer! När man åker ensam är det lite svårt att åka dit man vill utan man tar det man får <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />.</p><p></p><p>Jag är intresserad utav att hänga på till puderhålan Engelberg. Angående jobb och boende har jag inget som du kanske förstår.</p><p></p><p>Om ni söker en till kille att fylla en lägenhet med så hör av er!</p><p>Om ni ska fixa jobb från Sverige (som verkar svårt) så kan ni alltid höra om dem har någon plats över för en glad kille till (jag!)</p><p></p><p>Hade så bra!</p><p></p><p>Kontaktuppgifter står i min profil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 194683, member: 55515"] Tja! Är en kille från Uppsala som ska åka ner ensam och har tänkt stanna en säsong: Har inte bestämmt var jag vill någonstans utan jag tänker hoppa på några andra glada killar/tjejer! När man åker ensam är det lite svårt att åka dit man vill utan man tar det man får ;). Jag är intresserad utav att hänga på till puderhålan Engelberg. Angående jobb och boende har jag inget som du kanske förstår. Om ni söker en till kille att fylla en lägenhet med så hör av er! Om ni ska fixa jobb från Sverige (som verkar svårt) så kan ni alltid höra om dem har någon plats över för en glad kille till (jag!) Hade så bra! Kontaktuppgifter står i min profil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & jobb i Engelberg 06/07
Tillbaka
Topp