Boende & jobb i St.Anton 07/08

Cella

Ny medlem
Hej Alla Härliga! En tjej från Halmstad som ska säsonga i Anton efter att ha semestrat där två år i rad. Jag åker ner på egen hand runt den 4 december och stannar hela säsongen ut, så är det någon öppen, social människa som är intresserad? Kille som tjej! Jag har inte fixat jobb ännu (allt är ganska löst, men det är klart det löser sig) , men kan tänka mig att jobba inom hotellbranchen eller ja som vad som. . Kan dock ingen tyska. Har du något tips på boende och jobb eller bara är St.Anton människa - hör av dig! Gärna på mejl: cecilia.isacson@hotmail.com

halloj!
Jag har tyvärr inget tips men hittar du boende eller får ett schysst tips så är jag väldigt intresserad. Jobbet får lösa sig senare men boende kan ju va trevligt att ha

Hej!
Jag är också en tjej från halmstad som funderar på att åka ner.
Tänkte fråga dig hur ska du komma ner? och om du har fixat boende och så?
Jag vill väldigt gärna också åka ner, men har ingen att åka dit med..vet inte om jag vill åka själv, så nu ligger jag i valet och kvalet med att åka eller ej. Så jag tänkte kanske om vi kunde slå våra säckar ihop. Eller vad du har för planer du kanske kan komma med några bra tips!? :)

Caroline

Jag ska ner i slutet på november och jag vill gärna ha nån att resa med.
Jag kommer flyga till Zurich och förmodligen spendera en natt där hos en bekant för att nästa dag ta mig till st anton med buss eller tåg.

Jag har förmodligen boende i St Anton men jag kan inte lova att det finns mer plats men tar gärna resesällskap.

Caroline gick du i tefo3c med henke, adam o jocke?

Edit: Jag kommer att resa från Halmstad också.

Senast ändrad:
Jo men dom åker i en bil som är fullpackad med packning och folk så iom att jag va sist med att bestämma mig så jag får flyga. Men det blir bara 200-300 dyrare med flyg.

Adam och Jimmy hälsar!
Den 30 nevember kl ca10 går planet från gbg till Zurich.

Tillbaka
Topp